Klachten

Zoals ieder bedrijf heeft Ontmoeting op de grens Algemene Voorwaarden. Deze regelen de zakelijke kant. Ben je ontevreden over afspraken, regels, financiën o.d. dan kunnen beide partijen daarop terugvallen.

Ben je ontevreden over de uitvoering, de inhoud van de afgesproken dienst dan kun je een klacht indienen bij een onafhankelijke klachtencommissie.

Maar zover willen we het niet laten komen. Een tevreden klant die baat heeft bij de training, coaching of therapie, tegen anderen over ons vertelt en die als nodig nog eens terugkomt, is voor ons van grote waarde. Tevreden klanten geven ons de mogelijkheid om Ontmoeting op de grens verder uit te bouwen.
Daarom gaan we graag eerst alles inzetten om er samen uit te komen.
Ben je ontevreden, meldt het en we gaan in gesprek.

En als we er samen niet uitkomen en je een klacht wilt indienen dan kan dat:

Voor klachten over de psychosociale therapie kun je terecht bij de SCAG (Stichting Complementaire en Alternatieve Geneeswijzen). Via deze brochure vind je alle informatie.
Voor klachten over coaching en training kun je terecht bij de Klachtencommissie die verbonden is aan de Ethische code van Phoenix Opleidingen. Via deze link vind je alle informatie.

Klachten worden binnen 4 weken behandeld. Als dat niet lukt ontvang je daarvan bericht met de nieuwe termijn.
Klachten worden vertrouwelijk behandeld.Het oordeel van de klachtencommissie is bindend voor beide partijen.